close
تبلیغات در اینترنت
تقویت حافظه در 7 صبح
  •  سرویس آشپزخانه 5 تکه ناوالس کد SRV5-4

    سرویس آشپزخانه 5 تکه ناوالس کد SRV5-4

  • سرویس آشپزخانه 13 تکه واته مدل پاپیون

    سرویس آشپزخانه 13 تکه واته مدل پاپیون

  • سشوار پلازا مدل 9212

    سشوار پلازا مدل 9212

  •  گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت

    گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت

  • تحقیق درباره جرایم علیه اموال و مالکیت

    تحقیق درباره جرایم علیه اموال و مالکیت

  • گوشی مناسب افراد سالخورده

    گوشی مناسب افراد سالخورده

  • ارزان ترین گوشی تلفن همراه ساده

    ارزان ترین گوشی تلفن همراه ساده

  • لامپ ال ای دی 18 وات پارسه شید کد 001 پایه E27

    لامپ ال ای دی 18 وات پارسه شید کد 001 پایه E27

  •  فلش مموری ایکس-انرژی مدل USB2.0 Gold ظرفیت 32 گیگابایت

    فلش مموری ایکس-انرژی مدل USB2.0 Gold ظرفیت 32 گیگابایت

  •  مبدل USB به USB-C مدل OTG PLUS USB

    مبدل USB به USB-C مدل OTG PLUS USB

تقویت حافظه در 7 صبح

پست شماره 1851
 تقویت حافظه در 7 صبح
  • تاریخ ارسال : چهارشنبه 20 شهريور 1398
  • بازدید : 185 مشاهده

همراه شما هستیم از مجله تفریحی کافان 98 گروه درسی و بخش افزایش حافظه این قسمت ؛  تقویت حافظه در 7 صبح

.

.

 تقویت حافظه در 7 صبح

آیا میخواهید بدانید مرد حافظه ایران چه عادت هایی دارد؟ روزتان را مانند مرد حافظه ایران شروع کنید.

.

منبع ، تمامی مقالات و مطالب سایت در حوزه افزایش حافظه در لینک زیر

.

.

🎁 علاوه بر این یک 🎁 بسته ویژه اموزش رایگان افزایش حافظه هم داریم که به صورت رایگان برای شما عزیزان تهیه شده و در انتهای همین پست می تونین لینک مشاهده اون رو دریافت کنین 👇

.

.

 

.

 

وقتی از خواب بیدار می شوید به چه چیزی فکر می کنید؟

به برنامه های روزانه ؟

یا قرار های در طول روز؟

ناهار چی درست کنم؟

کاش می شد بیشتر بخوابم؟

یا شایدم در لحظه ی بیدار شدن هیچ چیزی یادتان نیاید! و منتظر بمانید تا مغزتان شروع به فعالیت کند!

کافی است با 5 عادت جدید صبح ها را با نشاط تر، سرحال تر ، با تمرکز بر روی کارها و برنامه ی فشرده ی روزانه تان ، شروع کنید و به تقویت حافظه خود کمک کنید.

 
تقویت حافظه در 7 صبح، چگونه؟

همه ی ما یک سری عادت هایی داریم که وقتی به آنها فکر می کنیم، چندان جالب نیستند. یا رفتارهایی را در دیگران می بینیم، که دوست داریم ما هم آنها را انجام دهیم.

اما برای سلامتی و تقویت حافظه هم می توان عادت های مثبتی را تبدیل به سبک زندگی مان کنیم، تا نتیجه آن را به مرور زمان ببینیم.
چه عادت هایی به تقویت حافظه ما کمک می کنند؟

 
1- تنفس دیافراگمی، تقویت حافظه، طول عمر زیاد

چشمتان که باز شد دوباره آن را روی هم بگذارید، و به تنفس تان دقت کنید.

ما در طول زندگی خود اشتباه تنفس می کنیم، با تنفس صحیح می توانید آرامش خود را افزایش دهیم، تقویت حافظه را در خود ایجاد کنیم و بیشتر عمر کنیم.

به تنفس خود توجه کنید، تنفس دیافراگمی از شکم انجام می شود، در واقع فقط ناحیه شکمی شما بالا و پایین می رود. این موضوع نیاز به تمرین دارد.
تنفس شکمی چگونه است؟

اگر می خواهید تنفس شکمی را یاد بگیرید، به نوزادان توجه کنید. اگر دقت کنید نوزادان با شکم خود تنفس می کنند اما ما برای تنفس از قفسه سینه استفاده می کنیم.

برای اینکه تست کنید شما به طور صحیح تنفس می کنید یا خیر، دستتون را بر روی شکم خود بگذارید

عمل دم را انجام دهید ببینید شکم شما بیشتر به سمت جلو می رود یا قفسه سینه تان؟

اگر با قفسه سینه تان تنفس می کنید باید آن را اصلاح کنید.

 
2- صبحانه نان برشته میل کنید.

حذف کربوهیدرات از وعده ی غذایی به شدت به تقویت حافظه شما آسیب می رساند.

یافته های دانشگاه توفتس نشان می دهد، افرادی که کربوهیدرات را از برنامه غذایی خود حذف کرده اند به شدت با ضعف حافظه و کاهش عملکرد حافظه مواجه هستند، این افراد بیش از دیگران نیاز به تمرینات برای تقویت حافظه شان نیاز دارند.

پس اشتباه نکنید، در برنامه غذایی خود از کربوهیدرات ها غافل نشوید. مخصوصا صبح ها، که باید تمام انرژی روزانه ی خود را از وعده ی صبحانه بدست آورید. نان و حبوبات و دیگر کربوهیدرات ها در وعده ی صبحانه ی خود بگنجانید.

 
3- پیش از هر کاری به کلاس کیک بوکسینگ بروید!

دکتر ساندارا آمودت، نویسنده ی کتاب "به مغزتان خوش آمدید" بسیار توصیه به ورزش کردن دارد و تاکید می کند:

  ورزش در آغاز صبح موجب تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز می شود. 

 

او می گوید ورزش کردن جریان خون را افزایش می دهد، و اکسیزن و گلوکز بیشتری به مغز می رساند. تحقیقات انجام شده حاکی از آن است که انجام یک فعالیت بدنی سخت، 20 درصد سریع تر از زمانی صورت می گیرد که فعالیت کمی داشته اید.

ورزش هایی مثل رقص، رزمی، تی آر ایکس که همه اعضای بدن تحت فشار و فعالیت سخت هستند، موجب تقویت حافظه ی شما می شود.

 
4- تقویت حافظه با خوردن مغز

گردو خواص زیادی دارد و البته یکی از آنها تقویت حافظه و بهیود عملکرد مغز است. سعی کنید صبح ها علاوه بر اینکه از کربوهیدرات ها استفاده می کنید، فقط 2 عدد گردو میل کنید.

این را به یک عادت در زندگی تان تبدیل کنید، و از خواص آن نهایت استفاده را ببرید. به طور کلی وعده ی صبحانه وعده ی مهمی است، اگر میل به خوردن ندارید از شب قبل، وعده هایی جذاب برای خود اماده کنید.

مثلا می توانید یک معجون تازه ی خنک با شیر و عسل و موز و گردو درست کنید و صبح آن را میل کنید.

 
5- به راحتی نخ دندان حافظه تان را قدرتمند کنید.

دکتر جاناتان بی لوین نویسنده ی کتاب "لبخند" معتقد است که استفاده از نخ دندان علاوه بر زیبایی و سلامتی دندان ها، موجب تقویت حافظه نیز می شود.

وقتی نخ دندان استفاده نکنید، لثه های شما ملتهب می شود و باکتری های مضر به راحتی وارد جریان خون شما می شود، ورود این باکتری ها به خون موجب تورم و التهاب آنها در هر جای بدن حتی مغز شود و این مساله موجب کاهش عملکرد مغز و حافظه شما می شود.

به راحتی کشیدن نخ دندان تقویت حافظه را در مغز خود انجام دهید.

 

.


🎁 در انتها یک پیشنهاد رایگان ویژه و طلایی در زمینه افزایش حافظه که می توانید به صورت رایگان این بسته را دانلود کنین ویژه فقط برای همراهان مجموعه کافان نود و هشت ...این پیشنهاد تکرار نخواهد شد 🌐
....

.

.

منبع : https://zehnebartar.com

.

.