close
دانلود آهنگ جدید
تمرین کاربردی برای تقویت دو نیمکره مغز
  •  سرویس آشپزخانه 5 تکه ناوالس کد SRV5-4

    سرویس آشپزخانه 5 تکه ناوالس کد SRV5-4

  • سرویس آشپزخانه 13 تکه واته مدل پاپیون

    سرویس آشپزخانه 13 تکه واته مدل پاپیون

  • سشوار پلازا مدل 9212

    سشوار پلازا مدل 9212

  •  گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت

    گوشی موبایل نوکیا مدل 1 دو سیم کارت

  • تحقیق درباره جرایم علیه اموال و مالکیت

    تحقیق درباره جرایم علیه اموال و مالکیت

  • گوشی مناسب افراد سالخورده

    گوشی مناسب افراد سالخورده

  • ارزان ترین گوشی تلفن همراه ساده

    ارزان ترین گوشی تلفن همراه ساده

  • لامپ ال ای دی 18 وات پارسه شید کد 001 پایه E27

    لامپ ال ای دی 18 وات پارسه شید کد 001 پایه E27

  •  فلش مموری ایکس-انرژی مدل USB2.0 Gold ظرفیت 32 گیگابایت

    فلش مموری ایکس-انرژی مدل USB2.0 Gold ظرفیت 32 گیگابایت

  •  مبدل USB به USB-C مدل OTG PLUS USB

    مبدل USB به USB-C مدل OTG PLUS USB

 تمرین کاربردی برای تقویت دو نیمکره مغز
  • تاریخ ارسال : سه شنبه 12 شهريور 1398
  • بازدید : 144 مشاهده

همراه شما هستیم از مجله تفریحی کافان 98 گروه درسی و بخش افزایش حافظه این قسمت ؛ تمرین کاربردی برای تقویت دو نیمکره مغز

.

.

 تمرین کاربردی برای تقویت دو نیمکره مغز

با یک تمرین ساده و آسان به یک نابغه تبدیل شوید فقط کافی است دو نیمکره مغزتان را فعال کنید.


 

.

منبع ، تمامی مقالات و مطالب سایت در حوزه افزایش حافظه در لینک زیر

.

.

🎁 علاوه بر این یک 🎁 بسته ویژه اموزش رایگان افزایش حافظه هم داریم که به صورت رایگان برای شما عزیزان تهیه شده و در انتهای همین پست می تونین لینک مشاهده اون رو دریافت کنین 👇

.

.

 

.



مغز انسان از دو نیمکره تشکیل شده است که هر کدام دارای وظیفه ی مشخص هستند و هنگام انجام کارکرد مربوط به خود مسئله را مورد پردازش قرار می دهد و در نتیجه فعال تر می شود.

وظایف دو نیمکره مغز چیست؟

مغز انسان شامل دو نیمکره ی راست و چپ است که نیمکره ی راست مغز مربوط به پردازش و انجام کارهای هنری و موسیقی و رنگ و... است و فعالیت های تحلیلی و استنتاجی و محساباتی را نیمکره چپ پردازش می کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد کارکردهای هر دو نیمکره مغز می توانید مقاله" کدام نیمکره مغز شما فعال تر است؟ " را مطالعه بفرمایید.

 

 

 

اما بهترین حالت وقتی است که شما از همه ی جنبه های مغز خود استفاده کنید و سعی کنید هر دو نیمکره را فعال نگه دارید. و این کار فقط با تمرین و ممارست ایجاد می شود. به همین منظور یکی از بهترین تمرینات فعالسازی دو نیمکره مغز را به شما آموزش می دهیم.که علاوه بر فعالسازی دو نیمکره مغز باعث تقویت تمرکز نیز می شود. در زیر لغاتی را به رنگ های مختلف یادداشت کردیم که شما بدون توجه به رنگی که نوشته شده اند سعی کنید آن ها را بخوانید. در ابتدا ممکن است کمی گیج کننده باشد و شما به جای خواندن لغت رنگ آن را تکرار کنید. اما تمرین تمرین تمرین تنها راه حل فعالسازی دو نیمکره مغز است. سعی کنید بلافاصله بعد از دیدن لغت آن را بخوانید و تعلل نکنید.

سبز

آبی

قرمز

زرد

بنفش

نارنجی

قهوه ای

مشکی

سبز

زرد

قرمز

اگر توانستید به شما تبریک می گویم اگر هم برایتان کمی سخت بود با تمرین به این مهارت خواهید رسید. این تمرین را در روز چند با انجام دهید تا سرعت تحلیل مغز شما بیشتر شود. وقتی لغات را می خوانید نیمکره چپ شما در حال خواندن و نیمکره راست شما درگیر تشخیص رنگ می شود، به همین دلیل هر دو نیمکره باهم فعال هستند.

برای تمرین بعدی علاوه بر اینکه لغات را می خوانید در ذهن خود رنگ آن را تجسم کنید. فعالسازی دو نیمکره مغز توانایی شما را حداقل 5 برابر می کند و تفاوت افراد نابغه و معمولی در فعال بودن هر دو نیمکره مغزشان است.

 

 

#همه_برای_هم

 

 

 


❤️سلام دوست عزیزم لطفا چند دقیقه وقتتون بده به من ممنون میشم ازت ❤️

  👇👇👇

 

میخوام بگم بیاییم از هم وطن های عزیز خودمون که درگیر سیل شدن حمایت کنیم و خب درسته شاید بگی مگه دولت و حکومت نیست و مگه بودجه نیست ؟ شما درست میگی اینا هست اما مطمئن باشید اگه حمایت های خودمون رو با این بهونه ها رها کنیم مطمئن باشید بودجه ها و کمک های دولتی حتی به فرض رسیدن نیز جوابگو این عزیزان نیست پس چه بهتر و زیباتر که ما خودمون به فکر خودمون باشیم و دست تو دست هم وطن هامون بزارین مطمئن باشید نتیجه این خوبی که امروز میکنید رو خواهید دید & به اسونی از طریق کد دستوری زیر مبلغ مورد نظر خودتون رو پرداخت کنید

👇👇👇

99#*8877*

️❤️همین حالا این کار خوب رو انجام بده با شماره گیری کد دستوری بالا️❤️


آپنۀ خواب قدرت حافظه را تضعیف می کند! + روش تنفس صحیح

پست شماره 1840
 آپنۀ خواب قدرت حافظه را تضعیف می کند! + روش تنفس صحیح
موضوعات این مطلب :
درسی
,
افزایش حافظه
,

همراه شما هستیم از مجله تفریحی کافان 98 گروه درسی و بخش افزایش حافظه این قسمت ؛ آپنۀ خواب قدرت حافظه را تضعیف می کند! + روش تنفس صحیح

.

.

 آپنۀ خواب قدرت حافظه را تضعیف می کند! + روش تنفس صحیح

.

 

 

.

منبع ، تمامی مقالات و مطالب سایت در حوزه افزایش حافظه در لینک زیر

.

.

🎁 علاوه بر این یک 🎁 بسته ویژه اموزش رایگان افزایش حافظه هم داریم که به صورت رایگان برای شما عزیزان تهیه شده و در انتهای همین پست می تونین لینک مشاهده اون رو دریافت کنین 👇

.

.

 

.


.

نتایج بدست آمده از یک بررسی حاکی از آن است عارضۀ آپنه خواب موجب می‌شود در قدرت حافظه فرد مبتلا به آن خلل ایجاد شود. طبق بررسی متخصصان، عارضه آپنۀ خواب باعث می‌شود فرد در به یاد آوردن موضوعات معمولی و پیش پاافتاده‌ای همچون محل پارک خودرو با مشکل روبرو شود



بررسی انجام شده روی 18 مبتلا به آپنۀ خواب نشان داد قدرت حافظه مکانی این افراد تحت تاثیر این عارضه قرار گرفته‌است.

دکتر «آندرو وارگا» محقق ارشد این مطالعه گفت: در بررسی خود که برای اولین بار انجام گرفت، مشخص شد عارضه آپنه خواب که به طور فزاینده‌ای در حال گسترش است می تواند تاثیر منفی بر شکل گیری بخش‌هایی از قدرت حافظه داشته باشد. به گفته دکتر «وارگا» یافته‌های این مطالعه حاکی از آن است از دست رفتن قدرت حافظه یکی از نشانه‌های حائز اهمیت برای کنترل و معاینه مبتلایان به آپنه خواب است. به گفته متخصصان در حالیکه در این مطالعه رابطه بین آپنه خواب و از دست رفتن قدرت حافظه مشاهده شده، لازم است برای تایید ارتباط علت-معلولی میان آن دو تحقیقات بیشتری انجام شود

 یکی از بزرگترین نعماتی که در اختیار انسان قرار گرفته: اکسیژن است. و یکی از بهترین روشهای تقویت حافظه، تنفس صحیح در هوای آزاد است. دکتر سیدا مرد حافظه ایران در همایش «اسرار باورنکردنی تقویت ذهن و حافظه» این روش را آموزش می‌دهد. اما به صورت خلاصه آن را برای شما معرفی می‌کنیم و پیشنهاد می‌کنیم بعد از آنکه روش آن را آموزش دیدید، در کنار پنجرۀ اتاق یا در معرض هوای آزاد این تمرین را چند بار انجام دهید. تمرین به این صورت است که با یک شماره عمل دم، چهار شماره حبس نفس در سینه و دو شماره بازدم تنفس را انجام می دهیم. هم چنین این تمرین را می‌توانید با ضرایب دیگری نیز انجام دهید، خوب به مثال توجه کنید:

مثال: دو شماره عمل دم، هشت شماره حبس نفس در سینه و چهار شماره بازدم.

چرا با سیستم 2 4 1 نفس بکشیم؟
همه برای انجام یک کار جدید و یک تغییر کوچک، به‌دنبال یک دلیل محکم و منطقی هستند. برای تنفس با سیستم 2 4 1 که قرار است به عادت جدید هر روزۀ شما تبدیل شود: یک دلیل مهم و منطقی وجود دارد و آن این است که مغز انسان فقط 2% از وزن بدن را تشکیل داده اما بیشتر از 25% از اکسیژن مصرفی بدن صرف کار مغز می‌شود. لطفا به هر سلول مغزی شبیه کارمندی زحمتکش، وقت‌شناس و باهوش نگاه کنید. برایشان ارزش و احترام بگذارید. شما حدود 100 میلیارد سلول (پرسنل) ِ وظیفه شناس و حرفه‌ای و خستگی ناپذیر دارید که (سازمان) ذهن شما را ساخته اند و تنها وظیفه شما رساندن اکسیژن کافی به اتاق هر کدام از این سلولها است.

 .

.


🎁 در انتها یک پیشنهاد رایگان ویژه و طلایی در زمینه افزایش حافظه که می توانید به صورت رایگان این بسته را دانلود کنین ویژه فقط برای همراهان مجموعه کافان نود و هشت ...این پیشنهاد تکرار نخواهد شد 🌐
....

.

.

منبع : https://zehnebartar.com

.

.